Dag 2 - Saker du inte vet om mig

Egentligen så är dag 2 mitt rum men har ingen bild just nu så jag hoppar över den så får jag lägga upp bilder någon annan dag!
 
Saker du inte vet om mig:
Stör mig lätt på folk! och det beror ju på vissa anledningar såklart.
Är inte så mycket för smycken.
Jag är slarvig och glömsk.
Jag är jätte dålig på matte, engelska, NO och SO.
Försöker få bättre självförtroende, tillexempel min jättelånga näsa och fräknar.
Disney is the favorit.
Älskar att skämma ut mig inför folk, bara när det är meningen.
Har jätte jobbiga tvångstankar som jag försöker bli av med.
När jag var mindre hade jag jätte roliga tix, tex dubbel blinka var tredje minut haha, och böja händerna, och dra upp min läpp till näsan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0