Alla vill till himmelen men få vill ju dö. ♥

Heyyy, har precis tittat klart på en film och nu sitter jag bara och latar mej.
Har varit på sjukhuset idag och tittat vad det är för fel att jag mår så dåligt, har mått så här i ungefär 2 veckor nu.
Men just nu är det okej, men i morgon åker vi till mormor och morfar så det ska bli mys, och sen fick jag nyss reda på att jag har fått en ny liten kusin, åh vad mys med en liten beeeeebis ♥
Julia du har fått en ny tremänning! ♥
Eftersom jag och Julia är släkt.
Har lovat Jennifer att blogga så nu ska jag göra lite roliga inlägg, men vi hörs snart pussheeeeeeeej! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg.

2012-07-13 @ 23:14:24
URL: http://Alexandraswe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0